wtorek, 17 stycznia 2017

Pędzle // Makeup brushes

Jak to w zimie bywa, choroby trzymają się ludzi. Trafiło i na mnie, więc leżę całymi dniami w łóżku i odpoczywam. Pogoda nas nie rozpieszcza, dlatego postanowiłam sama to zrobić i wysłałam chłopaka po nowe pędzle. Dziś chce wam je pokazać :)



Są to pędzle (uwaga)  z .... Netto! W życiu nie zwróciłabym uwagi na takie z marketu, jednak jakiś czas temu była inna wersja kolorystyczna ( bodajże czarno-fioletowe ) i dziewczyny na blogach oraz instagramie bardzo się nimi zachwycały. Stwierdziłam, że za tak niską cenę (30 zł! ) muszę je mieć. Oczywiście gdy poleciałam do netto, nie było już żadnego zestawu, więc pozostało mi cierpliwie czekać na kolejną "turę".


W końcu udało mi się dostać komplet, więc od razu wzięłam się za testowanie. I powiem szczerze, że byłam bardzo zdziwiona. Sam wygląd bardzo mi się spodobał, jednak gdy otworzyłam opakowanie i dotknęłam pierwszego pędzelka ...


... wow! Są bardzo milusie w dotyku i mogę szczerze powiedzieć, że nigdy bym się tego nie spodziewała.
W zestawie jest 10 pędzli. Trzy większe, do pudru, bronzera i  różu,  pacynka, pędzelki do blendowania oraz do nakładania cieni, skośny do brwi, dwa do nakładania pomadki i grzebyczek do rzęs oraz brwi.
Wygląd wyglądem, a co z działaniem?


Przez to, że są tak miękkie, malowanie nimi to przyjemność. Myją się szybko i tak samo wysychają, nie tracą kształtu co też jest dużym plusem. W tym zestawie moje serce skradł pędzelek do blendowania, jest boski! Jednak dużym minusem okazał się skośny pędzelek do brwi. Moim zdaniem jest zbyt miękki żeby dało się nim precyzyjnie wykonać makijaż brwi. Pacynka jak zwykle u mnie jest i będzie nieużywana, więc też uznam ją jako minus.
Pędzelki były w zestawie razem z beżowym futerałem. Jest bardzo ładny, minimalistyczny - może przydać się na podróż.

Pędzelki warte uwagi:

* Pędzelek do cieni: 

*Pędzelek do bronzera:

*Pędzelek do pudru:

 Standardowo, dzisiejszy makijaż oka :)


Pędzelki są dostępne od wczoraj, więc jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana to może jeszcze znajdzie :) 
A Wy co o nich myślicie? Chciałybyście je mieć, czy mimo dobrej jakości nie kupiłybyście pędzli z Netto? 



67 komentarzy:

  1. Wow, są naprawdę ładne i za taką cenę tyle pędzli, nic tylko kupować!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! ale cudowne pędzelki <3
    ślicznie się prezentują
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie się prezentują:) włansie rozglądam się za jakimiś, Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę jak najbardziej można kupić ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się naprawdę ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing!!! I'm in love with your eyeliner!
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie pędzelki przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle prezentują się fantastycznie! Ja pacynki używam do pyłków kiedy robię sobie hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle prezentują się fantastycznie! Ja pacynki używam do pyłków kiedy robię sobie hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż <3 Szkoda, że nie mam Netto w pobliżu, bo chyba bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 30 zł za takie pędzle? WOW! Szkoda, że mi się nie udało złapać takiej okazji. Wyglądają świetnie :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te pędzelki! ja właśnie czekam na swoje bo również zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż! na pewno będę obserwować! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle wyglądają świetnie! A to, że są białe dodaje im takiej inności niż zwykłe klasyczne :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają na mięciutkie:) piękny makijaż oka:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli pedzelek jest milusi tak jak w tym przypadku to nazwa firmy raczej nie ma nic do znaczenia: ) prezentuja siw uroczo i widać ta delikatność nawet i na zdjeciach :)
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem cena nie świadczy o jakości i tak było i w tym wypadku. Zakup rewelacyjny ! Uwielbiam mięciutkie pędzle, a makijaż cudny :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Za taką cenę warto ;) Bardzo ładny makijaż .

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają ślicznie ;) Ale kształty, których już w swoich zbiorach nie potrzebuję ;) Ja to teraz jestem chora tylko na puchacze do blendowania cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentują się znakomicie. Wyślę dzisiaj męża po nie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają super i w sumie dość tanie, jeśli dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądają :) ! U mnie też post z pędzelkami, zapraszam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają przepięknie, aż bije od nich minimalizm, który kocham, a skoro jeszcze świetnie się nimi nakłada makijaż, to tym bardziej warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Po Twoich postach wywnioskowałam, że jesteś przesympatyczną osobą, dodatkowo pełną pasji :) coś pięknego!
    Trzymam kciuki i życzę Ci abyś nigdy nie przestała rozwijać swojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezentują się dobrze, no a cena spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kreska na oku, a i paznokieć wypatrzyłam bardzo ładny :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie, jeśli masz ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny blog, a do tego moja ulubiona tematyka :)
    OBSERWUJE I ZACHĘCAM DO OBSERWACJI: WWW.FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tych pędzlach. Skoro są polecane, to może i bym je kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Też musiałabym się zaopatrzyć w pędzle :P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te pędzle;) oby Ci służyły.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzelki ładnie się prezentują :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie nie ma tego sklepu :( cudne są. Zdrówka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  33. PIĘKNE TE PĘDZLE!!!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Prezentują się kusząco :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie wyglądają, musze w końcu kupić nowe pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie tanie! No nie, to trzeba mieć szczęście.:D Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne są te pędzle i dobrze, że są miękkie ☺ Jak tylko zejdzie mi gorączkę, będę się rozglądać za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja nawet nie wiem czy mam Netto w swoim mieście :D Ale jak jest to po nie polecę, bo za taką cenę szkoda nie spróbować. I tak moim małym marzeniem jest zestaw pędzli Zoevy, ale to w przyszłości :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna wersja kolorystyczna, jednak ciekawi mnie rodzaj włosia. Wiesz może coś na ten temat?
    Plus ładny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zainteresowałaś mnie tymi pędzlami - genialnie wyglądają, świetne opinie i ta cena. Aż szkoda, że w moim mieście nie ma Netta. Śliczny makijaż! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Też chcę takie ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zafrikooo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie bardzo podoba się ich biały kolor. Może mało praktyczny, ale jaki piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow też jestem w szoku, że są z netto :D Hm może zajrzę czy jeszcze jest jakiś zestaw. Pędzli nigdy za wiele. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie bym się na nie skusiła, fajnie wyglądają przez to że są białe :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Super prezentują się pędzle :D
    Też chętnie bym je zdobyła :D
    Życzę Ci zdrówka :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie używam pędzli, ale może kiedyś gdy zacznę bardziej się malować. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Przydałby mi się nowy komplet pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądają przepięknie ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny kolor mają te pędzle. :)
    Piękny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne te pędzle! :D
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu gdzie do wygrania jest box prosto z Japonii!

    OdpowiedzUsuń
  52. Warte użytku! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładnie wyglądają :) Ja czasem kupuję pędzle tylko po to, żeby dobrze się prezentowały :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mi się spodobał Twój blog i cieszę się , że tu trafiłam! :D Z przyjemnością zostanę na dłużej <3 Dodaję do obserwowanych :*
    Zapraszam do siebie może też Ci się spodoba :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeśli są Ok, to nieważne skąd. ;-) Ja własnie zaczynam testowanie pędzli z Chin w podobnych cenach.
    Ale widziałam pędzle z dyskontów (2 zestawy różnych) i one były kiepskie. Szczególnie te z dyskontu na B. Jeśli w Netto są lepsze, to dobrze, że któryś sklep się postarał. :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. zakochałam się w ich kolorze, kocham biel i taką delikatność ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam spore zbiory pędzli, z wielu w ogóle nie korzystam, bo mam, jak we wszystkim, ulubione modele. Dobrze, że jesteś zadowolona, ja pewnie bym nie zwróciła uwagi na ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń