wtorek, 10 stycznia 2017

Makeup Revolution Fortune Favours The Brave

Hej! Mam dziś dla Was recenzję paletki (za wielu uważaną za jedną z piękniejszych) marki Makeup Revolution. Powstała we współpracy z  BritisBeautyBlogger- Jane Cunningham. Zainteresowałam się nią, ponieważ raz po raz przewijała mi się to na Instagramie to na Facebooku. Zafascynował mnie jej wygląd, bo trzeba przyznać że jest obłędny. Opinie na jej temat są strasznie podzielone, więc zdecydowałam że sama sprawdzę czy warto. Wyczytałam, że albo kocha się tą paletkę albo nienawidzi, a ja ...



... a ja się z tym kompletnie nie zgadzam!  Moim zdaniem jest warta uwagi, jednak jej zawartość nie zachwyca tak jak sam wygląd. Jeśli ktoś ma dłużej do czynienia z MUR, to doskonale wie, że jasne barwy nie są ich mocną stroną. Mają kiepską pigmentację i trzeba włożyć wiele wysiłku żeby chodź delikatnie coś zobaczyć. Za to ciemne, mocne barwy skradły moje serce. Nie dość, że ich pigmentacja jest bardzo dobra to blendują się cudownie. Pozytywnym zaskoczeniem był dla mnie kolor czarny, bo jest bardzo intensywny i do tego lekko przełamany brązem.


Opakowanie jak już wspomniałam jest cudowne, różni się od innych paletek z MUR. Jest również bardzo solidne, a w środku jest duże lusterko.W zestawie dołączony jest dwustronny pędzelek. Używam go sporadycznie, jednak duży plus że nie jest to tak zwana "pacynka". Wypiekane cienie są ogromnym plusem paletki. Za to minusem (niestety) maty, które uwielbiam :(

Poniżej macie swatche cieni: 
(Pierwsze dwa rzędy )

(Rząd trzeci i czwarty) 

Makijaż wykonany tylko na tej paletce:





Kończąc, paletka jak dla mnie warta przede wszystkim swojej niskiej ceny (40 zł za 32 cienie) i na pewno kupiłabym ją jeszcze raz (szczególnie dla wypiekanych cieni). Jestem z niej zadowolona i myślę, że każdy znalazłby w niej swoje idealne połączenia :)

67 komentarzy:

  1. Zastanawiam się właśnie nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jakiś czas temu oczarowała mnie ta paletka. Masa pięknych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie bardzo ciekawa paletka :) Uwielbiam takie odcienie. Trochę się tych swatchów namalowałaś :D Z zewnątrz też jest piękna i z początku pomyślałam, że będzie bardzo droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, namalowałam się trochę haha

      Usuń
  4. Piękny makijaż! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful makeup. :)
    I follow you, please follow me.

    0simplicitylife.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ PALETCE.
    Kochana koniecznie zrób kiedyś instrukcje krok po kroku jak zrobić taki makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka prezentuje się niesamowicie, a makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę ją koniecznie mieć, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, mimo że MUR nie mają super pigmentacji no i strasznie pylą, a przynajmniej paletka Flawless Matte :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem osobiście zakochana w paletkach Revolution :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swoją wystawiłam ostatnio na Allegro. Niby ładna, kolory fajne, z pigmentacją jak w każdej paletce MUR jest różnie, ale coś mi w niej nie odpowiada sama nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta paleta i bardzo Ci ładnie w takim smoky :) Dla mnie zdecydowanie za duża, większości cieni nawet bym nie użyła.
    Pozdrawiam, www.duochrome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoich oczach wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda przepięknie. Jak MUR ją wypuściło to byłam pewna, że będę ją miała. Ale po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że ja jednak wolę maty :D Większość odcieni pozostałaby nietknięta. Ale makijaż cudny. Bardzo pasuje Ci taka kreska :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka jest piękna ! :)Trafić na dobre jasne cienie jest na prawdę trudno :/ Ale udało Ci się wyczarować piękny makijaż :)
    Ps.Obserwujemy i pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wow wspaniała paleta, co za makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle już czytałam o tych paletkach :) Wyglądają cudownie :) Jednak martwi mnie ta słaba pigmentacja jasnych kolorów, gdyż to nimi najczęściej się maluję :) Ale co jak co makijaż wykonany cudownie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam się na kosmetykach i nie maluje się za bardzo cieniami, ale ta paletka wygląda ślicznie

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna paletka, cudowne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę ją! Ja bardzo lubię kosmetyki z MUR. Mam czekoladkę i według mnie jasne kolory są okej, niestety tej nie miałam przyjemności używać, ale mam nadzieję, że niedługo trafi w moje ręce :)
    PS. Piękny makijaż :) Uwielbiam Twoje dzieła :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się! Rzadko używam cieni ale na tą paletkę się skuszę. Cudowne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory w palecie super, makijaż świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne kolory są na niej :) ja mam taką z maybelline the nudes, również ją uwielbiam :) obserwuję,pozdrawiam i zapraszam :) tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny makijaż, kolory ma piękne ta paletka, również ją miałam, ale niestety uczulenie wygrało.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie bym przygarnęła :)
    A makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ją i bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A jakie obłędne rzęsiory! :D Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ta paletka. Ma dokładnie takie kolorki jak lubię ;)
    Makijaż masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne kolory! Można nimi wyczarować wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam tą paletkę :D W ogóle masz prześliczne oczka

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne kolory! Szkoda, że nie umiem malować sobie oczu xD
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa właśnie konkurs - gorąco zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tylko mogę popatrzyć na tę paletkę :P
    ograniczam się z zakupem cieni, bo ostatnio za dużo nakupowałam i nie mam już gdzie ich chować :P

    ps świetny makeup!
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne ma kolorki :) i śliczny makijaż :) a rzęsy są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. makeup revolution.. jedna z moich ulubionych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To prawda, że jasne cienie z MUR nie są dobrze napigmentowane, ale ogólnie lubię ich paletki:) Super makijaż, masz cudowne oczy:) również Cie obserwuje, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię, i aż tak mi to nie przeszkadza :))

      Usuń
  35. bardzo ładne kreski! ja nadal nie umiem :P

    pozdrawiam
    Mrs.Adella

    OdpowiedzUsuń
  36. Super paleta, piękny makijaż! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się piękny makijaż jak i paleta ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna paletka <3 piękny makijaż !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam jedną paletę MR ale to nie ta tylko słynna czekoladka.Makijaż śliczny tak samo jak paleta!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze jej nie używałam, ale widac na zdjęciach, że ma piękne kolory. Świetny makijaż! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Paletka ma bardzo fajne odcienie, a makijaż wyszedł Ci pięknie! :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale piękny makijaż! :) Zastanawiałam już się jakiś czas temu nad paletką z Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta paletka jest na prawdę zjawiskowa :)!
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę przyznać, że wygląd palety powala! Chciałam ją sobie kupić na święta, ale jakoś się nie złożyło.. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Paleta śliczna! Obserwuję! ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne kolorki palety! Jak na taką cene nie można się spodziewać cudów. :) Szkoda, że pigmentacja słaba, ale wygląd paletki zachęca. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O rany ale się poswieciłaś z tym malowaniem na ręce wszystkich kolorów ;) ale efekt jak zwykle piorunujący!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię takie paletki, bardzo mi się ona podoba ;) jestem zadowolona z tej firmy ale jak porównam paletkę z The Balm to o wiele lepsza pigmentacja ;)
    Jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości to jest super :> Efekt jest super.

    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście? Będę wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne kolory :) Bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku jakie one są na pigmentowane.

    http://palitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cienie doskonałe,moje kolory,ale jakie Ty masz piękne oczy,wow! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne wychodzą Ci te kreski na oczach <3

    OdpowiedzUsuń
  53. dostałam tą paletkę na Mikołaja i od tamtej pory jest to moja ulubiona paletka :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne kolory!
    PS. masz cudny kolor tęczówki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Spory zestaw cieni. Sama mam sporo paletek, więc raczej nieprędko kupię coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię palety MUR. Ta prezentuje się obłędnie. Kolorystyka w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja zaraz będę ją właśnie zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. mam tą paletkę z MUR i bardzo ją lubię :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń