wtorek, 31 stycznia 2017

Pojedyncze cienie KOBO

Hej! Na wstępie chcę Wam podziękować bo w 3 tygodnie nazbierało się prawie 100 obserwatorów! Jestem w szoku, że w tak szybkim tempie udało mi się Was tylu przyciągnąć :) Jest to dla mnie świetna przygoda, cieszę się że mi towarzyszycie. No ale przechodząc do dzisiejszego tematu posta - chcę Wam pokazać cienie, pigment z Kobo oraz cień sypki mysecret, które wczoraj udało mi się wyłapać na promocji.

Cienie możecie kupić w drogerii Natura za 9,99 (szt.), ale w promocji dorwiecie je za 6-7 zł, a niektóre nawet za 4! Na półce powinny znaleźć się 33 wersje kolorystyczne, tęcza barw od białego po czarny. Dzięki temu, możemy stworzyć swoją własną paletę z wymarzonych cieni. Są również dostępne "kasetki" na cienie (bodajże na 4 sztuki), jednak ja poluję na paletę magnetyczną z Inglota :) Oczywiście cienie KOBO nie są dla mnie czymś nowym, posiadam jeszcze paletę cieni matowych (beż, jasny brąz, ciemny brąz, grafitowy i czarny) dlatego też bardzo chciałam zdobyć inne kolorki.

Tak prezentują się cienie. Niestety udało mi się znaleźć tylko te kolorki z mojej listy, bo reszta została już wykupiona :(



Numerki cieni (w kolejności od białego):
101 - coconut
112 - violet
 205 - golden rose
142 - russet
114 - aubergine


Jestem zachwycona ich pigmentacją, szczególnie cień 101 (biały) jest dużym zaskoczeniem. Wystarczy jedna warstwa a otrzymujemy piękny intensywny kolor. Reszta cieni oczywiście wcale nie odbiega od białego! Są boskie :)
 Myślę, że wszelkie wątpliwości rozwieją swatche.




Wśród ostatniej trójki jest mój zdecydowany faworyt. Mowa tutaj o 205 Golden Rose (środek). To przygaszony róż opalizujący na złoto. To najtańszy i chyba najlepszy na naszym rynku odpowiednik cienia MAC Expensive Pink. Jako ciekawostkę dodam, że świetnie sprawuje się na ustach, delikatnie wklepany w pomadkę. 
Cień jest z serii metalicznej, ma zupełnie inną konsystencję niż maty, mokry, ale da się nakładać go pędzlami - w razie problemów warto sięgnąć po pacynkę.


Zdecydowanie mogę polecić każdemu, cena jak za taką jakość jest na prawdę niska!

A teraz pigment i sypki cień:

KOBO (9,99 zł )

mysecret (na promocji 7,99 zł)

Oba mnie niesamowicie zachwyciły. Jak na srokę przystało, lubię wszystko co się błyszczy i mieni :D 
Są mocno napigmentowane, dają boski połysk. Oczywiście po nałożeniu, wszystko mam z brokatu ale zdecydowanie warto. Myślę, że kiedyś pokażę je Wam w makijażu :) 


 Przyznam, że na zdjęciu ciężko je pokazać, ale musicie uwierzyć mi na słowo :)



Dziś mogę pokazać Wam tylko makijaż "na szybko".

Macie jakieś cienie  KOBO? Co o nich myślicie? 

77 komentarzy:

  1. Piękne kolory, makijaż jak zwykle boski:* Jaką bazę pod cienie polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cienie KOBO - są idealne do tłustych powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam cieni kobo ale po ujrzeniu 205 - golden rose - czuje, że muszę je poznać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie z KOBO mega! Ja właśnie jestem w poszukiwaniu takiego bordowego odcienia. Szkoda tylko, że nigdzie w pobliżu nie mogę go znaleźć :/
    Super makijaż :*

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne oczko! Fajne te cienie, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne oczko! Fajne te cienie, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnych cieni Kobo. Z tej marki miałam tylko korektor poczwórny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten fiolet cudowny :) nie miałam nigdy cieni z Kobo, najwyższy czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też najbardziej wpadł mi w oko kolor Golden Rose. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam, ale czytałam o nich wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kolory i piękny makijaż!
    pozdrawiam :*
    www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie odcienie fioletu i to bordo.. piękne kolory :)
    Pasuje ci ten fiolet do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż jak zwykle piękny ;) A kolorki 205 - golden rose, 142 - russet i 114 - aubergine są p.r.z.e.p.i.ę.k.n.e!!! Idealnie pasują do obecnych trendów, i genialnie wpisują się w moje gusta ;) Chyba się nimi zainteresuję, bo po prostu się zakochałam! No i gratuluję prawie 100 obserwatorów ;) Mam nadzieję, że szybko przekroczysz tę magiczną granicę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kolorki i przepiękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna przymierzam się do wypróbowania cieni Kobo, piękny makijaż nimi stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi bloger figle płata;p chyba go kopnę;p

      Usuń
  17. Ciekawe kolory i bardzo ładny makijaż. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten z drobinkami jest piękny i w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cienie są rewelacyjne :) Ja wczoraj zamówiłam już swoją wyczekiwaną paletkę, więc raczej w najbliższym czasie od cieni postaram się trzymać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy ich nie miałam, ale wyglądają fantastycznie. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam w naturze jeszcze tych cieni, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow genialne te cienie:)) faktycznie Golden rose jest faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi nie podpadły cienie Kobo, jeśli pojedyncze cienie to pozostaję wierna Inglotowi ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam paletke z cieniami tej marki. Kolor Golden Rose jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolorki, a makijaż cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w tym golden rose :) i w tym aubergine też :D Jutro jadę do Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory... szczególnie ten biały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję tylu obserwatorów w takim krótkim czasie! :)
    Makijaż nawet jak na szybko ładny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne kolory ;) Zainteresowałaś mnie tym białym, skoro taka dobra pigmentacja to chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż piękny :) u kogoś zawsze mi się podoba taka kolorystyka, natomiast ja sama robię sobie makijaż w brązach i złocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień również stawiam na złoto i brąz :)

      Usuń
  31. Jakoś nigdy nie interesowałam się cieniami Kobo, ale po twojej recenzji zdecydowanie warto przyjrzeć im się bliżej. Strasznie podobają mi się kolorki jakie wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne kolory, miałam kiedyś cień z kobo i byłam zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie mam cieni Kobo i zawsze zastanawiam się dlaczego :D Pigmenty od dawna mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam jeszcze żadnych cieni z KOBO, ale muszę to koniecznie nadrobić, bo one są sliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Cienie cudo :) Pięknie wyszłedł ci makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne kolory, choć ja preferuję brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Makijaż który stworzyłaś - CUDO ♥ Chciałabym mieć taką rękę do makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale masz cudowny makijaż :) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak zwykle piękny makijaż<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam i lubię cienie Kobo :) Kilka lat temu Golden Rose był must have chyba każdej wizażystki :) jest piękny ;) A pigment w jakim odcieniu?? może sea shell ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na razie mam wystarczająco dużo cieni, ale piękne te z Kobo są w Twojej kolekcji :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę w końcu kupić cienie Kobo. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne cienie :D
    Super są :D Chyba się skusze :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne kolorki ;) Burgundy to hit tego sezonu ;) ja niestety nie mam ale od dawna przymierzam się do ich zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiałam się nad ich kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow jakie cudowne kolory :) A make-up piękny, kreska idealnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mało kiedy kupuję pojedyncze cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny makijaż oka! Te kolory są obłędne ! :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej jakie piękne kolory cieni i jaki perfekcyjny makijaż! Aż coraz bardziej żałuję, że ja nie umiem się malować. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Marzą mi się zakupy w Kobo, już tyle produktów mam na liście a nigdzie nie mogę dostać ich produktów o.o Brak koło mnie ich dystrybucji ;/

    OdpowiedzUsuń
  52. Pokazałaś wszystkie te kolory, które mi się podobaja :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  53. O żesz w mordę, ludzie..... te kolory...... boże!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Bordowy cień podbił moje serce ♥
    Świetny makijaż oka :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Już dawno nie widziałam tak pięknie napigmentowanych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajne kolory cieni, makijaż cudny

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam kilka produktów KOBO, ale cieni akurat nie. Twoje kolorki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne kolorki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne kolory zwłaszcza ten bordowy - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale piękne kolory !<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam kilka cieni z Kobo i szalenie je lubię. W życiu nie miałam tak dobrze napigmentowanej czerni. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń