piątek, 27 stycznia 2017

Wieczorowy makijaż oka w 12 krokach - tutorial

Przygotowałam dziś dla Was "tutorial" makijażu wieczorowego. Jest prosty do wykonania a bardzo efektowny. Oczywiście można dodać w nim jeszcze coś od siebie ( np.brokat) jednak tym razem chciałam skupić się na zwykłym klasycznym makeupie :) A więc bez zbędnych ceregieli ... zaczynamy!


Najważniejszą rzeczą od której zaczynamy to baza pod cienie, na pierwszym zdjęciu mam ją już naniesioną. 
KROK 1: nakładamy biały/beżowy cień na całą powiekę. Nie przesadzamy z ilością :)
KROK 2:  rysujemy kreskę jasnym brązem/pomarańczem w załamaniu powieki
KROK 3: dokładnie ją blendujemy
Myślę, że najłatwiej będzie Wam to zrozumieć poprzez zdjęcia.


 KROK 4:  nakładamy brązowy cień (ciemniejszy od tego na linii załamania) na zewnętrzną stronę powieki
KROK 5: dokładnie go blendujemy
KROK 6: cienkim pędzelkiem (może być do eyelinera) rysujemy czarnym cieniem kreskę z "jaskółką" i ciągniemy ją do linii załamania powieki



 KROK 7: rozcieramy czarny cień jedynie u góry i w środku (możemy dodać jeszcze trochę cienia by wypełnić kształt), na dole pozostawiamy bez rozcierania + najlepiej blendować za pomocą małego pędzelka żeby nie wyjść za kontur
KROK 8: na wewnętrzną stronę powieki nakładamy troszeczkę korektora by wszystko wyrównać
*KROK 9:  <wedle uznania> rysujemy kręskę eyelinerem/kredką


KROK 10: tuszujemy rzęski bądź przyklejamy sztuczne
KROK 11: na dolną powiekę nakładamy NIEWIELE czarnego cienia
KROK 12: blendujemy (delikatnie, żeby nie zrobić brzydkiej plamy pod okiem)


Możemy lecieć i olśniewać naszym kocim okiem! 




Jest to mój pierwszy "tutorial" w życiu! Mam nadzieję, że podołałam i się Wam spodoba :) 
Dajcie znać czy podoba Wam się taka forma postów i co chcielibyście jeszcze zobaczyć :*




76 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż oka i świetny tutorial! Uwielbiam takie kocie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny post! super makijaż i piękna TY <3
    zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż i masz ślicznie zrobione brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ale pewnie sama bym tego nie zrobiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i prosto:) chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż :) jak na pierwszy raz, tutorial wyszedł Ci świetnie :) spróbuję zrobić taki makijaż, mam nadzieję, że uda mi się go odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż! Musze kupić czarny cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie kocie oko <3 Pięknie Ci w takim makijażu. Przy mojej opadającej powiece wyglądałoby to co najmniej dziwnie :D Muszę wyżej blendować cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszło! :D ja chyba nie mam takich zdolności i musiałabym ćwiczyć sto lat żeby taki ładny efekt uzyskać, chociaż może warto spróbować przed jakąś szczególną okazją :D masz pomysł na jakiś ślubny, delikatny makijaż? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, na pewno go spróbuję zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż i bardzo fajny tutorial! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż, postaram się zrobić podobnie na drugi raz ;) ja się boję że ta kreska "jaskółka" pędzlem by mi nie wyszła... a resztę chyba dałabym radę zrobić.
    Jak dobrze, że jest Twój blog. Zawsze można zainspirować się ciekawym makijażem i nauczyć nowych. Wolę taki skondensowane posty czytać ze zdjęciami niż oglądać filmiki 10 minutowe jakiś bloggerek :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały makjaż i wspaniale się w nim prezentujesz ! Dziękuję Kochana za tutorial :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie makijaże :) ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, dokładny instruktaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentuje się niesamowicie pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie pokazany krok po kroku! :) prezentuje się rewelacyjnie.

    nowy wpis na blogu - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż i dzięki pokazaniu krok po kroku wydaje się niezbyt skomplikowany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny makijaz, wyglada to niesamowicie ale ja nigdy nie poswiecila tyle czasu na make up
    jak dla mnie za duzo roboty a w moim wykonaniu pewnie i tak nic by z tego nie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku.. cudny makijaż, nie umiałabym takiego zrobić :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszedł ci makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku! Prześliczny makijaż oka <3 Na pewno skorzystam z tych kroków! :)
    Wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie na pewno się odwdzięczę! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przepięknie ;)! Pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ! Super to wygląda ! Spróbuję się dziś tak pomalować ! Mam nadzieję, że wyjdzie mi równie pięknie jak Tobie !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż śliczny, a tutorial jak na pierwszy raz to na prawdę rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialny makijaż :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż ;) świetnie otwiera Ci oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny makijaż bardzo mi się podoba.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie Ci wyszło. Mnie nawet tutorial nie pomoże, nie umiem posługiwać się cieniami, dlatego jeżeli ich używam to w małych ilościach, żeby sobie krzywdy nie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny makijaż <3

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. REWELACJA! CHCĘ SIĘ OD CIEBIE UCZYĆ! KOCHANA WIĘCEJ POSTÓW TAKICH PRAGNĘ! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny, jednak sama bym sobie takiego nie wykonała. Nawet na wieczorowe wyjścia preferuję mniej czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super efekt, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny tutorial, poproszę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny makijaż aczkolwiek mam wrażenie ze ten czarny cień powinien iść nieco bardziej do góry ☺

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny tutorial! A efekt zjawiskowy <3
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny tutorial! Takie rzeczy bardzo mnie inspirują i wiele uczą :) Niedawno zaczęłam przygodę z cieniami i strasznie lubię wyszukiwać makijaże i je odtwarzać :D Buziaki ;*! paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniale wykonany makijaż! Bardzo podobają mi się zdjęcia. Są wyraźne i estetyczne i doskonale widać na nich każdy kolejny krok. Opisy też są zrozumiałe nawet dla osób, które nie są zagłębione w techniki makijażu (czyli mnie)
    Chyba zacznę się od Ciebie uczyć :D Oczywiście, że czekam na więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny makijaż. Szkoda, że weszłam do Ciebie dopiero dzisiaj, bo w sobotę byłam na imprezie. Ale nic straconego, za tydzień wybieram się na karnawałowy bal, będzie okazja go przetestować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię takie tutoriale, bo malować się nie umiem, a taka instrukcja obrazkowa znacznie mi ułatwia wyglądanie jak człowiek gdy potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny makijaż i wydaje się banalnie prosty, ale wiem, że wcale taki nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyszedł cudownie! Będę musiała kiedyś sama zrobić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny makijaż. Oczy przyciągają! Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, ale rzęsy! Piękny makijaż, niby prosty, a intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A mówiłam Ci że chcę więcej i więcej takich wpisów ? :D W powyższym kom. nie, dlatego piszę raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie Ci wyszedł, idealne wieczorowe spojrzenie :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczna z Ciebie dziewczyna;) a makijaż przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kolorki są po prostu przepiękne bardzo mi się podoba ten makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny tutorial, dla mnie coś przecudownego :3

    OdpowiedzUsuń