poniedziałek, 23 stycznia 2017

Znaczenie makijażu

Dziś chciałabym poruszyć temat makijażu w naszym życiu. Będzie troszkę inaczej niż zwykle, mam nadzieję że nie gorzej :) Nie każda kobieta się maluje, to oczywiste. Makijaż pomaga wyeksponować urodę, podkreślić jej zalety, ukryć mankamety, a także ukazać subtelność twarzy. Niekiedy też wyraża czyjąś osobowość. Makijaż ma również podłoże psychologiczne - często czujemy się za mało atrakcyjne, brak nam pewności siebie czy też chcemy ukryć to co nam się nie podoba. Nie jest to oczywiście diagnoza, ponieważ istnieje wiele kobiet które zwyczajnie lubią się malować. Jaką rolę więc makijaż odgrywa w moim życiu? Ciężko określić :) Bardzo lubię malować (nie tylko siebie) i sprawia mi to ogromną radość, jednak zaczęło się od tego że chciałam poprawić wygląd swojej twarzy. Nie podobały mi się moje dość małe oczy i głównie to one zapoczątkowały erę makijażu w moim życiu. Maluję się na co dzień i nie umiem ( ale też nie chcę ) z tego rezygnować.




Lubię bawić się makijażem, jednak dopiero teraz stałam się odważniejsza by to pokazać.





Jakie znaczenie makijaż ma dla Was? Lubicie czy musicie? :) 


77 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! Bardzo Ci pasuje :)
    Zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie makijaż to coś co pokochałam. Relaksuję się przy tym. Ostatnio polubiłam zabawę kolorami, a jeszcze kilka miesięcy była to czarna kreska i tusz. Maluję się też po to, aby ukryć niedoskonałości. Łączę więc przyjemne z pożytecznym :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu to lubię, nie przypisuję mu jakiegoś mistycznego ważnego znaczenia. To po prostu coś jak ładne ciuchy, a my lubimy czuć się ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to lubię, to relaksuje. Ale nie ukrywajmy, dodaje duuuuużo pewności siebie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy super wyglądają, wypełniają ten makijaż:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie makijaż to przede wszystkim pewność siebie. Kobieta od razu czuje się lepiej, gdy poprawi swe mankamenty, w moim przypadku są to rzęsy i brwi, które są prawie bez koloru i wyglądam jak duszek, gdy ich nie podkreślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie makijaż to forma zabawy, potrafię na luzie wyjść bez niego w domu, ale z nim czuję się lepiej, bardziej pewna siebie. Od niedawna zaczął mnie on interesować bardziej i staram się jakkolwiek zwiększyć swój poziom w nim :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię makijaż, ale jeszcze muszę się wiele nauczyć jeśli chodzi o niego :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż przepiękny. Ja mam podobnie. Nie chcę i nie umiem zrezygnować z makijażu. Dobrze się w nim czuję, dużo ładniej więc dlaczego miałabym rezygnować? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię się malować, robię to jednak też po to aby wyglądać lepiej. Nie mam jednak problemu aby iść po chleb bez makijażu. Wydaje mi się że nawet do szkoły poszłabym taka "naturalna".

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię. Nie odczuwam natomiast przymusu. Częściej się nie maluję niż maluję i często wychodzę z domu bez makijażu, ale uważam,że to fajny wynalazek. I niezła zabawa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie makijaż ma bardzo duże znaczenie, chociaż już nie aż tak duże jak 2 lata wcześniej. Miałam tak, że bez makijażu nie wyszłam nawet do sklepu... Podkład bo podkład ale zawsze na twarzy coś musiało być. Zawsze chcę aby moja twarz wyglądała dobrze i dlatego też szukam swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Nosisz Makijaż Kochana! Ja mam zaraz 30 lat i czuję się staro i tym bardziej teraz makijaż jest dla mnie bardzo ważny, ale też sprawia mi przyjemność. Buziaczki Kochana Moja :*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny makijaż:) jesteś prześliczna:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż :) szczerze mówiąc ja mam dni kiedy wychodzę bez makijażu, zwyczajnie nie zawsze mam czas, niestety wytuszuje rzęsy nałoże krem i wychodzę do pracy. Lubię się malować ale nie jest to mój życiowy priorytet bez którego się nie mogę obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowny makijaż! Wyglądasz przecudownie. Uwielbiam twojego bloga! Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż... i te rzęsy :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się nadziwić Twojej urody. Jesteś taka śliczna ;) A ten błysk na powiece jest obłędny ;) Ja kocham matowe cienie do powiek, ale ostatnio zawsze stawiam na taki mocno błyszczący akcent na środku powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzasz mnie :) Ja również kocham maty, ale taki "błysk" to małe urozmaicenie :)

      Usuń
  20. Ty i małe oczy? No proszę cię! Masz piękne i duże oczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się tylko tak wydaje, bo ratuję się makijażem haha :D

      Usuń
  21. Piękny makijaż, aż pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :) Masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No gdzie te małe moczy, ja się pytam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki makijażowi to ukrywam haha :D

      Usuń
  24. Poruszanie takich tematów nie jest gorsze od innych wpisów, dobry temat a tyk zdjęciem z rzęsami mnie zahipnotyzowalas :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie malujesz, śliczna kreska i pośrodku powieki jakby wilgotny efekt.
    Kiedy byłam młodsza, lubiłam się malować, a teraz często wychodzę bez makijażu twarzy, za to z manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie malujesz, śliczna kreska i pośrodku powieki jakby wilgotny efekt.
    Kiedy byłam młodsza, lubiłam się malować, a teraz często wychodzę bez makijażu twarzy, za to z manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż! <3 Jesteś prześliczna. Dla mnie makijaż to sposób na artystyczne "wyżycie się", mój relaks, pasja :)
    PS: Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam robić makijaż, obojętnie czy sobie czy komuś :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Makijaż śliczny :) Ja uwielbiam się malować :) Sprawia mi to ogromną radość :) Mimo że nie mam problemu z wyjściem z domu nieumalowaną, to zdecydowanie wolę poprawić nieco swój wygląd makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja bym chciała mieć twoje umiejętności w makijażu. Ja bardzo lubię się makijażem bawić, niestety moje powieki są takie super, że gdy tylko otworzę oko to moja druga powieka znika i nie raz z eyelinerem kończę jakbym urwała się z mongolii :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja lubię makijaż, ale na co dzień-do pracy tyle co tusz i podkład i bezbarwny błyszczyk ;) Jak nie idę do pracy,na przykład w weekend tylko na zakupy,to w ogóle się nie maluję, nawet podkładu nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny makijaż. Ja maluję się niemal codziennie, tylko jak jestem w domu i nigdzie nie wychodzę pozostaje bez makijażu. Moja twarz w makijażu jest bardziej wyrazista i lepiej się czuję, gdy mam go na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  33. jestes przesliczna a makijaz oka wooow <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmm.. Jaki mam stosunek do makijażu? Lubię się malować, choć zdecydowanie nie wychodzi mi to tak dobrze jak Tobie. Czy muszę? Niby nie mam aż takich problemów z cerą, ale lubię być umalowana, czuję się wtedy pewniej :D Najważniejsze, to dla mnie umalować rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na co dzień stawiam na makijaż oczu, lubię je podkreślać. Nie lubię mieć na sobie mocnego makijażu, chyba, że na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny makijaż :) brwi śliczne

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę koloru oczu :D Makijaż super.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny makijaż. Ja maluję się tylko w weekendy lub na specjalne okazje.
    Również obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny makijaż! Ja maluję się zwykle, gdy chcę się poczuć ładniej, jednak nie jest to dla mnie obowiązek i coś bez czego nie mogę żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny makijaż:) idealna kreska:) Wszystko mi się podoba:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam się malować. Ale są dni, że wychodzę z lekko wytuszowanymi rzęsami i podkładem - wystarczy :) Makijaż masz piękny, tylko wydaje mi się, że ta "jaskółka" jednak troszkę pomniejsza Ci śliczne oczka - powinna iść bardziej w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Makijaż nie jest dla mnie najważniejszym elementem, ale lubię podkreślić swoje oko czy usta. Lubię bawić się makijażem inspirując się od innych osób.
    Piękny makijaż, cudownie podkreśla Twoje piękne oczy.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wydaję mi się, że nie muszę ale lubię się malować. Nie musi być to pełny makijaż, często ograniczam się do odrobiny bronzera, korektowa i tuszu do rzęs. Jednak nawet taka namiastka od razu sprawia, że czuje się bardziej zadbana.

    Twój makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  44. Również maluję się prawie każdego dnia ale jest to zazwyczaj naturalny efekt, bez cieni do powiek, nigdy też brwi nie maluję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja wykonuję makijaż u siebie na co dzień. Niestety nie za bardzo umiem się jakoś skomplikowanie malować, nad czym szczerze ubolewam. Zazwyczaj jest to kreska na górnej powiece i tusz do rzęs. Twoje oczęta są cudnie przyozdobione! :)

    Pozdrawiam ♥
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie potrafię jakoś skomplikowanych makijaży.. :(
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bardzo długo się nie malowałam, ale teraz po prostu to lubię :D Może nie do tego stopnia, żeby eksperymentować, ale to chwila porannego relaksu dla mnie, zanim wyjdę na uczelnię lub do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja zakochałam się w makijażu, gdy jako nastolatka zmagałam się z trądzikiem. Dodawał mi wtedy pewności siebie i pozwalał czuć się lepiej. Obecnie również nie wyobrażam sobie bez niego życia, ale potrafię też wyjść niepomalowana z domu :) Kiedyś nie było nawet o tym mowy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Używam pokładów, korektorów oraz pudrów głównie ze względu na zły stan cery. Oczy bardzo rzadko maluję. Ładnie Ci wychodzą te makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładny makijaż i rzęsiska super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny makijaż, ja mam do tego dwie lewe ręce, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Makijaż jest dla mnie ważny z wielu względów ale przede wszystkim dlatego że bez niego czuje się jak szara myszka. Makijaż daje mi pewność siebie:) A Ty wygladasz cudownie w tym makeupie :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepięknie podkreśliłaś oko ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Cieszę się, że poruszyłaś ten temat :) I to w racjonalny sposób.
    Nie lubię, gdy ktoś krytykuje makijaż, bo naturalne piękno jest lepsze, itp. Przecież jest to wybór danej osoby. Niestety niektórzy są bardzo krytycznie nastawieni do osób z makijażem, bo uważają, że takie osoby ukrywają samych siebie. Ja się z tym zdecydowanie nie zgadzam i bolą mnie takie stwierdzenia.
    Maluje się na co dzień, ale zdarza mi się wyjść nawet bez pomalowanych rzęs gdzieś na chwilę ;) Nie uważam, żebym była nienormalna z tego powodu, że nie lubię pokazywać się dużej liczbie osób bez makijażu :)
    Bardzo ładnie wyglądasz! Makijaż jest dość mocny, ale jeśli dobrze się w takim czujesz, to noś taki nawet codziennie :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń