niedziela, 26 lutego 2017

KIlka nowości + szaro-błękitne oko

Cześć! Przygotowałam dziś dla Was post z kilkoma nowościami kosmetycznymi z kolorówki, które sprawdziły mi się najlepiej w tym miesiącu :) Zapewne większość z Was będzie kojarzyło te kilka produktów, nie mniej zapraszam dalej.  

 
Pierwszy produkt, który skradł moje serce to podkład rozświetlający marki Inglot.

Buteleczka jest prosta i elegancka - czarna zakrętka oraz aplikator w postaci pompki. Dzięki niej wydobywanie podkładu jest higieniczne i łatwe. Sama konsystencja podkładu jest rzadka, co bardzo mi się podoba. Nie nałożymy go jednak pędzlem. Głównym jego zadaniem jest rozświetlenie i nawilżenie cery, co robi doskonale. Po nałożeniu skóra jest jak aksamit. Staje się promienna. Właścicielki twarzy z niedoskonałościami nie znajdą niestety w nim kompana. Krycie jest średnie. Dla mnie jest to plus, ponieważ lubię lekkie podkłady, które wyrównają koloryt na twarzy, jednak jeśli ktoś szuka mocnego krycia to nie polecam. Nie można tu mówić o całodniowym matowieniu, jednak jest to jeden z moich ulubieńców :) 


Drugi produkt, to zapewne wielu z Was znany korektor Catrice Camouflage. Jak dla mnie jest to hit, żałuję że tak późno udało mi się go zdobyć. Przede wszystkim, bardzo podoba mi się jego zapach. Jest na prawdę przyjemny. Od korektora oczekuję dobrego krycia oraz trwałości, a ten sprawdził się w 100%. Jest wygodny w użyciu, ma aplikator w postaci gąbeczki. Ma mocny pigment oraz zasycha na mat. Jak dla mnie jest idealny. 


Ostatnimi produktami są kolejne cenie KOBO w mojej kolekcji. Ponownie udało mi się je dorwać na promocji. Jeśli chcecie więcej o nich poczytać to odsyłam was tu, czyli mojego wcześniejszego posta na ich temat. Pigment jak zwykle boski :) 


To już wszystko, z moich nowości w ostatnim czasie. 
Pokażę Wam jeszcze makijaż wykonany tymi cieniami :) 


Znacie któryś z tych produktów? Jakie są wasze wrażenia? :)


81 komentarzy:

  1. Bardzo lubię korektor z Catrice w słoiczku. Cienie mają piękną pigmentacje i idealnie wyglądają na powiece.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym w końcu zakupić podkład z Inglota ;)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Yhhh ostatnio robiłam zakupy w sklepie internetowym i zastanawiałam się nad tym korektorem...suma summarum go nie wzięłam... a szkoda. Makijaż oka przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż oka *-*
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski jest prześliczny, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten podkład z Inglot - jestem już wierna chyba coś ponad rok. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski świetnie podkreślił twoje piękne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Cartice i Kobo <3 po twojej rekomendacji kobo również zaopatrzyłam się w cień od nich w nr 142 :) zazdroszczę talentu wykonywania makijażu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak !! Catrice Camouflage jest i dla mnie Hitem :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo muszę kupić podkład z Inglota, to coś dla mnie:)) makijaż jak zwykle cudowny... ah zachwycasz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki trochę nie w moim stylu, ale makijaż i tak robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny makijaż! Właśnie uświadomiłam sobie jak mało chłodnych cieni mam w swojej kolekcji...
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne oczyska! Swego czasu korektor mnie ciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie KOBO zrobiły na mnie duże wrażenie. Szczególnie ten błękit. Cudnie prezentuje się na Twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze mam chęć na coś z Inglota, ale nic z tej firmy nie znam...
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle cudny makijaż! Widać że znasz się na rzeczy ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie z kobo są fenomenalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam korektor z catrice, tylko ten w słoiczku. Jak tylko mi się skończy to wypróbuję jego brata :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale oczy - piękny make up!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ten korektor kompletnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam korektor catrice, jeszcze kiedyś do niego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. olśniewający make up oczka:) piękne:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobo jest mi obce, ale nie da się ukryć, że intrygujące :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam tego podkładu z Inglota, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kusi mnie ten korektor. Dużo dobrego o nim słyszałam, aczkolwiek spotkałam się również z opinią, że niestety potrafi mocno wysuszyć. Zatem waham się jeszcze.
    Piękny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne oko, mam ten korektor zarówno w pędzelku jak i w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny makijaż :) Wpadł mi w oko ten jasny cień Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie czuję się dobrze w niebieskich cieniach a Twoje oka wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie makijaże wykonujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny makijaż !!! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  32. Tym podkładem mnie zaciekawiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Żadnego nie znam...
    Powieki pięknie pomalowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale masz oczyska, wow! idealne do malowania:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam, że ten korektor lubi ciemnieć, zauważyłaś coś takiego u siebie? mam bardzo jasną cerę, więc dla mnie to istotna cecha;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt końcowy cudowny! Zresztą zawsze podziwiam Twoje makijaże... :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam oglądać Twoje wpisy! Niesamowity nasz talent do makijażu i pomysły na połączenia kolorów :)
    Jak zwykle efekt piękny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubie firmę Inglot ale tych produktów nie testowałam , mam on nich kilka pomadek i jestem mega zadowolona <3
    śliczny makijaż oczu <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. korektor Catrice bardzo lubię. Muszę się kiedyś skusiś na podkład z Inglota. Chociaż akurat podkładów to ostatnio mam aż nadto :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cienie mają piękne kolory,muszę kupić sobie ten podkład z Inglota.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ten niebieski z KOBO... oj chyba wrzucę go na swoją wish listę.

    OdpowiedzUsuń
  43. ale hipnotyzujący makijaż... *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Twój makijaż wygląda genialnie ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne zdjęcia, a kobo bardzo lubię ;) i catrice też

    OdpowiedzUsuń
  46. Makijaz przepiekny, mistrzostwo swiata! :) KOrektor catrice tez bardo lubie, a cieni KOBO nigdy niestety nie mialam okazji wybrobowac, ale po Twoim wpisie chyba w koncu sie skusze! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Cienie mają bardzo ładne kolory a makijaż jak zwykle powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę przyznać, że kolory robią wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Inglot! <3
    Jak zwykle supeeeer!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam korektor od Catrice :) piękny makijaż! Zazdroszczę takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Korektora z Catrice zużywam już drugie opakowanie :) Jest rewelacyjny :) A makijaż prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale masz magiczne te oczyska <3
    czemu ja z Inglot poza cieniami nic nie używałam? :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę w końcu kupić ten korektor! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny makijaż :) Bardzo fajne nowości :) Zaciekawił mnie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna twarz i oczy idealne do takich wyrazistych make-up-ów. Super blog, równiez obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Żadnego z tych produktów nie miałam ale makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cienie z Kobo lubię, chociaż sięgam jedynie po maty. Z Inglota wieki nic nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie tak dawno zakupiłam korektor z Catrice i średnio się u mnie sprawdza, a nastawiałam się na wielkie "wow".
    Makijaż oka cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jaki piękny makijaż! :)
    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie - do zgarnięcia zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko mi się bardzo podoba, obserwuję <3
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękny makijaż <3
    Nie miałam jeszcze okazji stosować żadnego podkładu z Inglota, za to cienie Kobo ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Korektor Catrice to już chyba standard na blogach :-D za to cienie mają genialną pigmentację :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Rany, ale piękne oczy!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  64. O cholewka, ale cienie! Świetnie! Zresztą, wszystkie produkty mnie zaciekawiły♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładne to Twoje oczko. Super kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku jaki piękny pigment mają w sobie te cienie, muszę koniecznie je wypróbować. Ten korektor z Catrice jest świetny.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  67. mam ten sam podkład z inglota :D niestety dopasowali mi zbyt jasny ale mimo wszytko go uwielbiam

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Od jakiegoś czasu chciałam już wypróbować korektor z Catrice :) Co do makijażu, świetny! :) Pięknie się prezentują cienie na Twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Korektor Catrice to i mój ulubieniec <3 ideał jakich mało! I przepiękny makijaż oka, a jeszcze bardziej kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  70. Lubię produkty od Catrice. Cienie od KOBO prezentują się bardzo interesująco. Pozdrawiam, miłego wieczoru! :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń