poniedziałek, 6 lutego 2017

Walentynkowy makijaż - cut crease line

Za niedługo nadejdzie święto zakochanych czyli WALENTYNKI. Niektórzy uwielbiają, inni wręcz przeciwnie. Zainspirowana całą tą aurą miłości, serduszek i różu, postanowiłam stworzyć makijaż który będzie idealny na tę okazję. Myślę, że jest dość prosty i spokojnie dacie radę go wykonać. Wygląda on tak:



Poniżej macie poszczególne kroki: 

KROK 1: Nakładamy bazę pod cienie
 KROK 2: biały bądź beżowy cień nakładamy na całą powiekę ruchomą oraz pod łuk brwiowy
KROK 3: naklejamy taśmę, tak aby była przedłużeniem miejsca odcięcia powieki ruchomej od reszty
KROK 4: nakładamy ciemno-różowy cień wzdłuż linii oraz taśmy. Robimy to małym pędzelkiem, żeby linia nie wyszła zbyt gruba. Staramy się jak najmniej "wchodzić" na ruchomą powiekę.


KROK 5: Blendujemy kreskę ku górze
KROK 6: powtarzamy krok 4 :) 
KROK 7: ponownie blendujemy, możemy odkleić delikatnie taśmę 
 KROK 8: na powiekę ruchomą ruchomą nakładamy korektor, którym wyrównujemy granicę pomiędzy powieką ruchomą a nieruchomą.


KROK 9: na powiekę ruchomą nakładamy biały cień, wyciągamy ku zewnętrznemu kącikowi tworząc pod spodem drugą "jaskółkę"
KROK 10: kreska eyelinerem, wedle uznania oczywiście :) 
KROK 11: tuszujemy / naklejamy rzęski


KROK 12: delikatnie, różowym cieniem zaznaczamy dolną powiekę i blendujemy
KROK 13: na wewnętrzną stronę dolnej powieki nałożyłam perłowy pigment, który połyskuje na różowo. Ten krok jednak zależy już od was.


Liczę, że się Wam spodoba! :) 


71 komentarzy:

  1. Dzisiaj mam wolniejszy dzień, spróbuję go wykonać. Przepiękny! :) -MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie :)
    Ja mam zawsze problem z kreską bo mam opadającą powiekę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne masz oczy a makijaż przepiękny, idealny na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny! Na pewno wypróbuję, tylko w innych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie to wygląda - różowy cut crease, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnaś brać udział w konkursach z makijażami :) Pięknie, pięknie, pięknie kochana!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś, co Cię (mam nadzieję) zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha konkursy nie dla mnie raczej :)

      Usuń
  9. Jaki piękny *-* Te kocie oczy <3 Uwielbiam, bardzo Ci pasuje taki makijaż ;) Cut Crease nigdy nie robiłam i boję się, że przy mojej opadającej powiece i niedostatecznych umiejętnościach makijażowych to mission impossible :D Ale kiedyś spróbuję ;) Nuż się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ale fachowo :O Pięknie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny <3
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci to pięknie wyszło!
    Ja wczoraj próbowałam czegoś podobnego, ale nie wyszło. Nie wiem czy mogę to zwalić na moje powieki. Są dosyć dziwne i różne od siebie :C
    W każdym bądź razie wypróbuję Twoje kroki, a może coś się uda :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje powieki tez delikatnie różnią się od siebie i muszę troszkę inaczej je malować :)

      Usuń
  13. Super, ja praktycznie w ogóle nie używam różowych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie rozświetla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż i te kreski ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makeup! Idealny na walentynki i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny! Mi niestety po jakiejś godzinie cienie zlałyby się w jedno ...

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ale piękny make up:) perfekcyjna kreska:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest po prostu obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przerazasz mnie swoim talentem :D swietna propozycja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żaden talent haha, dużo mi jeszcze brakuje do ideału :)

      Usuń
  21. Idealna kreska. :o

    Zapraszam do siebie. Pierwsza recenzja już niebawem.
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno spróbuję się takiego nauczyć, tylko w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze jestem zachwycona Twoimi kreskami! :) A cały makijaż - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Perfekcyjny makijaż! Zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfekcja kochana <3 moja inspiracja jak nic :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow cudnie :)
    Obserwuję bo masz ciekawe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż, aż zazdroszczę kształtu oka, bo u mnie takie czary mary nie zawsze działają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! ależ piękne kreski!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny :) bardzo ładnie roztarłaś granicę między cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolorek ;) nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. 5przepiekny jest i bardzo mi sie podoba. Cudo. ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne makijaże robisz ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudo <3 Muszę w końcu sama spróbować zrobić taki, ale coś czuję, że mi nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. PIĘKNY!!! Nie mogę przestać się zachwycać! Kurde kiedy ja się nauczę tak malować..:(

    Zapraszam do mnie: roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Przepiękny makijaż! Idealny róż na walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze gdy patrze na cuda jakie tworzysz na powiekach to po prostu Cię podziwiam ♥
    Dobra robota!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale przepiękny Makijaż Kochana !!! Jestem zauroczona !! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny i oryginalny makijaż! Szkoda, że ja nie umiem się tak malować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jezuniu! Teraz, to odwaliłaś kawał dobrej roboty <3 zakochałam się w tym makijażu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny! Chyba zaraz wypróbuję go na sobie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow jaki piękny makijaż ! Idealny na randkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta wersja chyba podoba nam się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Boskie, ja nie potrafię zrobić równej kreski eyelinerem :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się ostre odcięcie pomiędzy bielą a różem. Nigdy nie umiem osiągnąć takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten makijaż jest zjawiskowy :) Muszę spróbować sama taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Musze wypróbować ten produkt. Niestety często mam problem z cieniami.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń