sobota, 11 lutego 2017

Walenynkowy makijaż II

Cześć! Dziś chciałam Wam pokazać kolejną propozycję walentynkowego makijażu. Tym razem jednak bez tutorialu :) Jeśli ktoś byłby zainteresowany jak taki makijaż wykonać, proszę dać znać! Jest to typowy makijaż oka w różach oraz z dodatkiem "świecidełka" w wewnętrznej stronie powieki. Jak dla mnie nada się dla każdego, nie bójcie się kolorów :) Kiedyś moja paleta barw w makijażu oka zamykała się w odcieniach brązów. Aktualnie jednak bardzo lubię mocniejsze i intensywniejsze barwy, pięknie potrafią podkreślić nasze oko i nie tylko :) 


Moim zdaniem róże i fiolety świetnie pasują do brązowookich kobietek :) 



Tu macie pokrótce przedstawioną metamorfozę oka. Na moim przykładzie widać, jak w nietrudny sposób możemy nadać naszemu spojrzeniu nutki kobiecości i zalotności :)


Proszę o propozycję makijażów bądź tutoriali, które chcielibyście ujrzeć w najbliższym czasie na blogu! :) 
Jak spędzacie walentynki? :) 


67 komentarzy:

  1. Przepiekny makijaz oka, niesamowicie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, wow! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż! ile ja bym dała,aby samej potrafić się tak umalować... a co masz na ustach:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonałaś ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż;) ja wolę bardziej klasyczny makijaż oka. Może zrobisz post z jakimś smokey eyes dla opadającej powieki?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie oczy podkreślone;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż! :) Ślicznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny makijaż! Gdy decyduje się na róże zawsze wybieram coś bardziej stonowanego, ale Twój makijaż wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny makijaż. Aż mi brak słów na opisanie jego cudowności <3 Uwielbiam róż w makijażu ;) Gdzie Ty się dziewczyno wcześniej chowałaś z takim talentem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż ;) I hipnotyzujące oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten róż zdecydowanie podkreśla Twoje piękne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci w takim dziewczęcym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny makijaż, bardzo podoba mi się pomysł z różem i spróbuję coś podobnego stworzyć u siebie;)
    I z przyjemnością obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A co dla zielonookich?:* proszę o post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż! Nie często decyduję się na taką kolorystykę, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu cudny! Bardzo zmysłowy - podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny makijaż,
    zapraszam do siebie:
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Ale zachwycający efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, zniewalające oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zachwycona, przepiękny makijaż ;0

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny, delikatny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to wygląda, masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny makijaż! swietnie wyglądasz! :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny makijaż, uwielbiamy różowe tonacje i podziwiamy za prostą kreskę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prze piękny! Bardzo lubię taki makijaż ;) Ja troszkę fioletów się boję, że zrobię sobie bardziej krzywdę tym kolorem a niżeli poprawię wygląd ;) Ale róże jak najbardziej mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju jaki piękny jest ten makijaż! :) ZACHWYCA!
    Pozdrawiam!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki ładny. Spróbuję wykonać go u siebie. :)

    Zapraszam do mnie na nową recenzję. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ pięknie wyglądasz ☻ ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny makeup, masz piękne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię różu, ale w tym połączeniu jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Druga opcja również bardzo mi się podoba. Masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zawsze cudownie! Mogłabym Cię chwalić i chwalić. Ja sądzę, że róże pięknie współgrają z każdym kolorem oka :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny makijaż <3
    chciałabym taki makijaż umieć robić
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jest cudny :) obserwuję i zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny makijaż :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, jest przepiękny! Uwielbiam fiolet w makijażu, myślę że pasuje też do zielonych oczu :)
    Sztuczne rzęsy wyglądają mega do tego. Mam malutkie oczy i u mnie trudniej przez to coś wyczarować. Obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  41. WOW, czarujący makijaż, oczarowałaś mnie nim

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny, choć ja akurat w różach nie gustuję.

    OdpowiedzUsuń