środa, 8 marca 2017

Double eyeliner - eyesmakeup tutorial

Witam Was serdecznie! Troszkę mnie tu nie było, niestety jest to związane z tym, że jestem tegoroczną maturzystką i nauka jest w tym momencie moim najbliższym "kompanem". Dziś również jest dzień kobiet, więc życzę nam, kobietom, wiele wiele uśmiechu oraz cierpliwości do tych naszych mężczyzn :) 
Z racji tego że za oknem widać już oznaki wiosny, od razu zrobiła mi się ochota na makijaż pełen koloru! U mnie kolejny raz zawitały fiolety i róże - nie było to planowane! Następnym razem pójdę w inne kolorki, obiecuję! :) 


Poniżej pokażę Wam jak szybciutko wykonać taki makijaż :)

1. Baza pod cienie, ja używam tej z inglota ( pytało mnie już kilka osób)
2. Biały, bądź kremowy cień na całą powiekę.
3. Bordowy cień na zewnętrzną stronę powieki
4. Nałożony cień blendujemy puchatym pędzelkiem


5. Na środek nakładamy cień troszkę jaśniejszy od poprzedniego.
6. Blendujemy granicę między jednym a drugim cieniem
7. Wewnętrzny kącik malujemy najjaśniejszym cieniem - u mnie to lawendowy
8. Ponownie blendujemy granicę między cieniami.


9. W tym momencie możemy namalować sobie kreskę, jednak nie jest to konieczne :)
10. Dodałam również kolejną kreskę - jest ona srebrna 
11. Malujemy/Naklejamy rzęski
12. Zaznaczamy dolną powiekę cieniami w tej samej kolejności jak na górze i blendujemy :)


Jeśli macie jakiekolwiek pytania, to możecie zadawać je w komentarzach :) 

Udanego dnia Wam życzę! :)




48 komentarzy:

  1. cudowny makeup a oczy masz obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny jest ten różowy cień! Srebrna kreska cudownie dopełnia makijaż i daje świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak zawsze perfekcyjny makijaż:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Tobie w różach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż. Pięknie w nim wyglądasz <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudownie, czekam na swoją paletę Beauty Killer to postaram się za jej pomocą odtworzyć ten makijaż :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż , ślicznie w nim wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszedł choć nie do końca moja tonacja kolorystyczna bo ja tylko używam brązów, złota i beż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że nie przepadam za takim makijażem (chodzi o kolorystykę) to mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż zdecydowanie to nie kolor dla mnie, ale ten makijaż jest OBŁĘDNY!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż jest dla mnie tak kiczowym kolorem w kwestii makijażu - a TY ? Ty zrobiłaś CUDO !!! JA się zakochałam ♥ Masz rękę do makijaży !!!: ) Jestem zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie:) Bardzo lubię Twoje porpozycje i opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie! Uwielbiam u kogoś róż w makijażu oka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Srebrna kreska daje bardzo fajny efekt :) Piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie przerasta nawet pojedyncza kreska haha
    Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszło <3
    P.S. Sama projektowałaś szablon bloga? Jeśli tak odezwij się proszę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje makijaże są przepiękne <3 ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż! Cudownie wyglądasz w nim.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosna, wiosna, wiosna! Cudny. Aż mam ochotę na róż na powiekach :D A ten srebrny eyeliner <3 Zmienia charakter całego makijażu ;) O tym jak pięknie wyglądasz już się nie będę rozwodziła, bo pewnie masz już tego dość :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam czasy maturalne, świetnie wspominam jednak czasu było bardzo mało ! Cudowny makijaż, prezentuje się fenomenalnie. Chętnie spróbuję odwzorować Twój makijaż :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny makijaż. W różu nigdzie bym sie nie pokazala, ale to, jak wygląda ten kolor na kimś meeega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie :) Bardzo Ci ten róż pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie, ale ja wole nie sobie tego oszczedzic, raczej nie mam takich zdolnosci jak ty i efekt moze by slaby :(

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O to to! Lubie takie wpisy, gdzie widze krok po kroku a nie sam efekt końcowy. Miazga! Może nawet jutro spróbuję coś takiego zrobić ♥
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię róż na powiekach <3 Jak zwykle jestem pod wrażeniem Twojego makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta propozycja makijażu się fajnie wkomponowała w Twój szablon! ;) Matura jest fajna, chętnie napisałabym ją jeszcze raz;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż :) Zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny, a Tobie (mimo tak młodego wieku :o) gratuluję talentu! :) Będę tu często wpadać po inspiracje! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię tak intensywne cienie, tyle ze bardziej wpadające w burgundy niz róż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudnie wygląda ten makijaż oka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki ładny makijaż :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny makijaż, te cienie mają nieziemską pigmentację <3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że róż na powiekach stał się bardzo modny. Kompletnie nie moje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem czy kolorystyka dla mnie, ale wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz obłędnie z tym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czym jest wykonana srebrna kreska? Srebrny eyeliner? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie :D Duraline ze srebrnym sypkim cieniem :) Powiem Ci że miazga, bo mam też srebrny eyeliner ale ta mieszanka pobija go na głowę :)

      Usuń
  37. Bardzo staranny i ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny makijaż :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń