niedziela, 19 marca 2017

INGLOT FLEXI PALETTE - recenzja

Kolejny raz witam Was po dłuższej przerwie, ale obiecuję że w maju się to zmieni! W międzyczasie gdy mnie nie było udało mi się zdobyć certyfikat z makijażu wieczorowego, z czego jestem bardzo dumna! Gdy tylko "papierek" przyjdzie mi pocztą, zaraz się Wam pochwalę i napiszę więcej o całym kursie :) 
Dziś jednak przygotowałam dla Was post dotyczący magnetycznej palety na cienie z INGLOTA.
Udało mi się również kolejny raz trafić na promocję na cienie KOBO, tym razem jednak znalazłam o wiele więcej kolorków które chciałam mieć w swojej kolekcji :) Pokażę Wam więc paletę wraz ze wszystkimi cieniami:



Tych cieni nie muszę już przedstawiać, bo pisałam o nich niejednokrotnie :)
  Przejdźmy więc do recenzji palety! 
Przede wszystkim idealną paletą jest ta, którą możemy same skomponować! Same zadecydujemy, czy cienie będą matowe, satynowe a może perłowe. Kolory również dobieramy według własnych upodobań, nie ogranicza nas również firma - co równa się z wielkością i kształtem cienia. Ale czy to wszystko co musi mieć idealna paleta? 



Nie do końca!  Liczy się również to czy paleta jest mocna, trwała no i co najważniejsze - czy jest w stanie dobrze ochronić nasze kochane perełki. Do tego fajnie gdy ma wygodne otwarcie :) 
Tak więc, czy paleta INGLOT FLEXI PALETTE jest tym ideałem? No cóż, jest bardzo blisko! 
Jest lekka, ma solidne zamknięcie i na prawdę świetny wygląd. Do tego jest dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych - białym i czarnym. Ja zdecydowałam się na kolor czarny, ponieważ bałam się że na białym będzie o wiele bardziej widać wszelkie zabrudzenia. 




Zdecydowanie największym plusem palety jest to, że nie ma przegródek. W żaden sposób nie jesteśmy ograniczone! Wiele firm oferuje wkłady do właśnie takich palet magnetycznych: sam Inglot, Mac, Kobo czy Make Up Geek.  Jedyne co jest w stanie nas ograniczyć to .... kończące się miejsce ;) 



Makijaż na dziś: 



 
Kochane! Zapraszam was również na mojego instagrama, tam jestem troszkę bardziej aktywna!  
 
Zaraz lecę nadrabiać zaległości w Waszych blogach! Życzę Wam wspaniałej niedzieli :)  





50 komentarzy:

  1. Ja ostatnio rozmyślam nad taką paletką. Świetna opcja, bo mamy wszystkie cienie razem, a wybieramy te, które chcemy :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się takie rozwiązanie. Skończyłby się problem tego, że po prostu niektóre cienie mi zostają w palecie, bo nie używam ich w ogóle. A tu same wybieramy każdy z osobna i dzięki temu nie ma żadnej "wtopy".

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przymierzam sie do zakupu takiej palety i skompletowaniem swoich cieni.
    W tym makijażu masz złoty eyeliner, podasz mi jego nazwe? Najlepiej na blogu żeby mi nie zginęła. Z góry dziękuję:)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z Inglota :D Ostatnio bardzo podoba mi się nowa kolekcja cieni What a Spice, ale jakbym miała kupić wszystkie 10 + paletę to troszkę za bardzo zaboli mój portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne cienie , piękny makijaż <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo ładne kolory. Piękny makijaż!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Flexi również, ale białą, bo jak ja kupowałam to czarnej wersji jeszcze nie było :c

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny i przyjemny makijaż. muszę kupić tą paletkę ale mniejszą bo nie mam aż tylu cieni które mam do przełożenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam paletę Vipery i sprawdza się bardzo dobrze. Jestem bardzo ciekawa jak na powiekach prezentuje się ten ostatni, miętowy cień ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubóstwiam Twoje makeup Kochana :* Śliczna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna kolekcja, marzy mi się taka "swoja" paletka :) Makijaż jak zawsze świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki:) a makijaż jak zawsze perfekcja:*

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite kolory :) piękny makijaż! do mnie by z pewnością nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory jak najbardziej w moim guście :) Makijaż jak zawsze straasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory a makijaż cudowny <3 Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te palety za ich solidność, ale są dość ciężkie i przez to obciążają kufer :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem totalnie oczarowana, cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorki przepiękne, a Twój make up - rewelacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne, żywe kolory! No i makijaż powalający <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cienie sa cudowne, a Twoj makijaz jak zwykle podbil moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. A dlaczego jest tylko bliska ideału? Nie doszukałam się u ciebie żadnej wady ;)
    Mam kilka cieni tego typu, ale nie aż tyle, żeby musieć kupować tak dużą paletę. Jednak to fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Paleta cudo <3 Makijaż jak zawsze piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne makijaże, po prostu bajeczne, aż lecę oglądać kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka śliczna jesteś ;)
    Ja nie potrzebuję takiej palety, bo mało co miałabym tam do trzymania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie jest tworzyć coś samemu - nawet skomponować własną paletkę i kolorki ♥
    makijaż - jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie moje kolory, ale na Tobie wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam już o tej paletce. Makijaż cudowny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie, i uwielbiam te cienie Inglota!!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolorki! :3
    Zapraszam: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś niesamowita :) bardzo podoba mi się paletka oraz makijaż :)
    ciesze się, że dzisiaj trafiłam na Twojego bloga :) na pewno będę do Ciebie często zaglądać :) dodaje do obserwujących :)

    http://nouw.com/zanzadra

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolory i makijaż rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję certyfikatu, paleta wygląda na mega solidną i profesjonalną.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie szukam jakiejś fajnej paletki magnetycznej :) A makijaż prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że Inglota nie ma w Niemczech. Brakuje mi tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny makijaż :) Fajna ta paleta - można ładnie ją dobrać do swojego gustu. W ogóle podpytam się Ciebie - używasz może bazy pod cienie?

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślałam ostatnio na skomponowaniem takiej paletki, jednak jako, że jestem bardzo niezdecydowana szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki (najchętniej brałabym wszystko co mi w ręce wpadnie), to stwierdzam, iż to opcja nie dla mnie. Może kiedyś... gdy ukierunkuję czego naprawdę potrzebuję w swojej kolekcji. Chyba żeee... jest opcja mniejszej ilości cieni w palecie? To by mogło zdać swój egzamin.

    Makijaż oczywiście jak zwykle wspaniały. To odcięcie złotem genialnie się prezentuję. Lubię takie propozycje. Ostatnia z użyciem srebrnego koloru też mi bardzo przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny makijaż :) ja sama jednak wole bardziej zgaszone :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kolorki cieni, a makijaż jest przecudowny i bardzo do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne odcienie - szczególnie ten morski ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Woooow! Niesamowity makeup <3 muszę w końcu skomponować swoją magnetyczną paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super kolory, super makijaż ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne, nie mam żadnego cienia inglota, ale prawie w ogóle nie maluję oczu. fantastyczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń